Tagastamisõigus

  1. Vastavalt VÕS §-le 56 lg 1, on Kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
  2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  3. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis. Toote pakend ei tohi olla avatud.
  4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Aednik24.ee’l õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  5. Kauba tagastamise transpordikulud ja protsess:
    1. Aednik24.ee kannab tagastamise transpordikulud juhul, kui tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode). Pärast Kliendi poolt E-avalduse saamist vaatab Aednik24.ee avalduse läbi ning edastab Kliendi mobiilile tagastamiskoodi, mille abil saab toote tagastada läbi pakiautomaadi tasuta.
    2. Klient kannab tagastamise transpordikulud juhul, kui soovib toote tagastada või kui soovib toote ümber vahetada (nt. kummikud, kindad jms). Tagastamise aluseks on Taganemisavalduse edastamine Aednik24.ee’le. Pärast avalduse saatmist võib Klient tuua tooted ise või kulleri vahendusel Aednik24.ee aadressile või kasutada edastamiseks pakiautomaadi teenust (Smart Post: Jüri Konsumi automaat või Omniva: Jüri Konsumi automaat; Tel. 53 492 024).
  6. Kauba tagastamiseks tuleb täita kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus.
  7. Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  8. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättetoimetamise kulud.
  9. Aednik24.ee võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  10. Kui Klient on sõnaselgelt valinud Aednik24.ee’s pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Aednik24.ee Kliendile tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  11. Aedni24.ee’l on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind Aednik24.ee’s on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna
  12. Tagastamisõigus ei kohaldu, kui Klient on juriidiline isik.